Afzien op Jersey - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van FransYvonne - WaarBenJij.nu Afzien op Jersey - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van FransYvonne - WaarBenJij.nu

Afzien op Jersey

12 Augustus 2012 | Nederland, Amsterdam

Afzien op Jersey 11 augustus
De dag begon met een heerlijk warm broodje met alles er op er aan. 11.30 uur een ingelaste palaver.
Jullie zien ik spreek al een aardig woordje zeemanstaal,
In deze palaver werdt verteld dat het tijdschema voor de terug reis is aan gepast, vanwege het verwachte weer van aankomende week. We gaan eerder richting nederland. Dus zondag van Jersey naar Cherbourg in franrijk. Daarna de GROTE oversteek van Cherbourg naar Duinkerken.
Nadat Guus van boord is gegaan heb Fran en Yvonne weer in het gereel kunnen krijgen. (Die twee doen maar wat)
Na de palaver hebben we eiland verkent met het openbaar vervoer en alle uithoeken bekeken.
In de stad terug gekomen hebben we een late lunch genomen op een hoog en mooi terras met uitzicht op de haven. Terug bij de boot eerst lekker gedouched en `s avonds geborreld en slap gezeten. Afzien afzien en nog eens afzien.
gr Niekie

• 12 Augustus 2012 - 10:28

Mariannegelders:

groetjes en een behouden vaart voor de terugweg!!!

• 12 Augustus 2012 - 18:53

De Cupidootjes:

Hoi vakantiegangers,

We waren vanmiddag ff bij je moeder in Middenmeer en liet ons zien hoe we jullie kunnen volgen.
    Jullie maken wel een mooie reis zeg.
    Wij zijn net terug uit la douce france en hebben ook heerlijk gezeild alleen iets kleiner.
    Dit is zomaar een berichtje uit Hoogwoud maar we gaan jullie volgen , vinden we leuk.
    Goeie vaart en wel thuis.

Groetjes Jan en Marjan.

• 13 Augustus 2012 - 10:14

Kijken jullie ook eens de mooie foto's

• 13 Augustus 2012 - 16:09

Marga:

Hoi Kaptein en crew, jammer dat jullie vawege het weer de plannen moeten wijzigen.
    veiligheid voor allles natuurlijk. Jullie hebben mijn mannetje goed verzorgd en gevoed dus vanaf nu
    weer meer in beweging. Ongeschonden kon hij vrijdagavond weer lekker in zijn eigen bedje bellen blazen.zondag maar even een straf stuk gefietst het was hier zomers. was wel blij dat hij weer terug was op de hof want ik begon een beetje tegen de stoelen en tafel te praten.
    Nog een goede voortzetting van jullie avontuur en tot horens of mails.
    Gr Marga.

• 18 Augustus 2012 - 22:30

De Plasjes:

Hoi zeebonken,

Ja Niekie ik weet wat je bedoelt om die twee weer een beetje op de rails te krijgen.
    Maar deze tocht zullen jullie niet meer vergeten!! Fantastisch.
    Goede vaart en nog en veel fun!!

De Plasjes