Guus - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van FransYvonne - WaarBenJij.nu Guus - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van FransYvonne - WaarBenJij.nu

Guus

Blijf op de hoogte en volg

04 Augustus 2012 | Nederland, Amsterdam

Dit is een berichtje van de nieuwe opstapper Guus.
Nu Niek is gepromoveerd is er een plaat vrij gekomen als matroos 3e klas
Laten we dat maar zo noemen, de mensen die mijn wat beter kunnen weten wel beter wat ik in het verleden op maritiem gebied voor volk en vaderland betekend heb.
Ik heb wel wat taken van huis mee genomen zoals: dat het track en tracé (volg) systeem optimaal fusioneert, het bijhouden van het blog kan ook veel beter.
Veder ga ik er opletten dat er niet elke dag naar de fles gegrepen wordt,
Maar dat er ook tijd is voor een goed gesprek of een discussie.
Jullie merken wel dat dit voor mijn geen vakantie is.
Ondanks mijn zware taak vermaak ik me best, met afwissend weer met veel zon en wind.
Groet Guus.

  • 05 Augustus 2012 - 13:30

    Frits Van Maaren:

    Je haalt de zeebonken er zo tussen uit, kaarten en veel wind dan hebben ze het naar hun zin.
    Ik ga vandaag maar naar Ajax daar kan het ook wel eens spoken maar ik hoef mij niet vast te lijnen je blijft daar altijd wel goed zitten.
    Ik ben blij dat jullie de derde matroos er bij hebben dan komen jullie in ieder geval altijd op plaats van bestemming aan.

    Veel plezier groetjes,
    Rick en Frits

  • 06 Augustus 2012 - 01:20

    Peter:

    Met Guus is dan eindelijk de stem van de rede aan boord gegaan. Iemand met verstand van vuurtorens die maat weet te houden qua drank(mis)(gebruik en ook weet wanneer je het zeil moet laten zakken en de motor aan moet zetten. feitelijk zo iemand zoals ik dus!

    truste ketelbinkie en ketelbinkstra
    Ik kan weer rustig slapen jullie zijn in Guus hand

    Reef de kluiver in het vooronder en fok de bezaan mast! (maar pas op voor de giek!)

    Peet S




  • 06 Augustus 2012 - 09:21

    Louis En Janie:

    Goede morgen feestvierders, ja want Niek is jarig vandaag!!
    Van harte gefeliciteerd Niek en een leuke dag gewenst daar ergens in het Kanaal.
    groetjes aan de hele bemanning en veel plezier
    Louis en Janie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Zeiltrip naar de kanaaleilanden 2012

Recente Reisverslagen:

21 Augustus 2012

De laatste dag

21 Augustus 2012

IJmuiden

21 Augustus 2012

Scheveningen

21 Augustus 2012

Roompot

21 Augustus 2012

Zeebrugge

Heeeeerlijk!!!

Actief sinds 19 April 2012
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 29831

Voorgaande reizen:

22 Juni 2015 - 28 Augustus 2015

Seine Bay 2015

14 Juli 2014 - 29 Augustus 2014

Baltic cruise 2014

29 April 2013 - 30 Augustus 2013

Zeiltrip Blue Wave 2013

19 Juli 2012 - 22 Augustus 2012

Zeiltrip naar de kanaaleilanden 2012

Landen bezocht: