Guus - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van FransYvonne - WaarBenJij.nu Guus - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van FransYvonne - WaarBenJij.nu

Guus

04 Augustus 2012 | Nederland, Amsterdam

Dit is een berichtje van de nieuwe opstapper Guus.
Nu Niek is gepromoveerd is er een plaat vrij gekomen als matroos 3e klas
Laten we dat maar zo noemen, de mensen die mijn wat beter kunnen weten wel beter wat ik in het verleden op maritiem gebied voor volk en vaderland betekend heb.
Ik heb wel wat taken van huis mee genomen zoals: dat het track en tracé (volg) systeem optimaal fusioneert, het bijhouden van het blog kan ook veel beter.
Veder ga ik er opletten dat er niet elke dag naar de fles gegrepen wordt,
Maar dat er ook tijd is voor een goed gesprek of een discussie.
Jullie merken wel dat dit voor mijn geen vakantie is.
Ondanks mijn zware taak vermaak ik me best, met afwissend weer met veel zon en wind.
Groet Guus.

• 05 Augustus 2012 - 13:30

Frits Van Maaren:

Je haalt de zeebonken er zo tussen uit, kaarten en veel wind dan hebben ze het naar hun zin.
    Ik ga vandaag maar naar Ajax daar kan het ook wel eens spoken maar ik hoef mij niet vast te lijnen je blijft daar altijd wel goed zitten.
    Ik ben blij dat jullie de derde matroos er bij hebben dan komen jullie in ieder geval altijd op plaats van bestemming aan.

Veel plezier groetjes,
    Rick en Frits

• 06 Augustus 2012 - 01:20

Peter:

Met Guus is dan eindelijk de stem van de rede aan boord gegaan. Iemand met verstand van vuurtorens die maat weet te houden qua drank(mis)(gebruik en ook weet wanneer je het zeil moet laten zakken en de motor aan moet zetten. feitelijk zo iemand zoals ik dus!

truste ketelbinkie en ketelbinkstra
    Ik kan weer rustig slapen jullie zijn in Guus hand

Reef de kluiver in het vooronder en fok de bezaan mast! (maar pas op voor de giek!)

Peet S

• 06 Augustus 2012 - 09:21

Louis En Janie:

Goede morgen feestvierders, ja want Niek is jarig vandaag!!
    Van harte gefeliciteerd Niek en een leuke dag gewenst daar ergens in het Kanaal.
    groetjes aan de hele bemanning en veel plezier
    Louis en Janie