Helaas!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van FransYvonne - WaarBenJij.nu Helaas!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van FransYvonne - WaarBenJij.nu

Helaas!!!!!!!!!!!

Door: Frans van Harlingen

08 Mei 2013 | Nederland, Amsterdam

Helaas!

Onze geplande trip naar het zuiden kan niet door gaan.
Omdat de motor van onze boot het begeven heeft en omdat we overhoop liggen met de gemmente i.z. de ligplaats van onze ark hebben we besloten om dit jaar niet naar het zuiden te gaan.
We zijn nu naar een alternatief op zoek, we denken er aan om langs de Engelse oostkust noord waarts te varen vervolgens via het Caledonisch kanaal dwars door Schotland naar de westkust door de Ierse zee langs de Engelse zuidkust weer terug naar huis.
Een tripje van slechts! 8 weken en 1700 mijltjes.
Als we wat meer weten laten we dat natuurlijk weer weten.

Tot dan,

Frans en Yvonne

• 09 Mei 2013 - 00:31

JJ:

Dwars door Scotland noem ik niet helaas.
    Veel plezier!

• 09 Mei 2013 - 14:39

Maggy:

jammer dat de motor hulp nodig hebt.
    roeien is een opzie.
    sterkte gr veel plezier
    Maggy

• 10 Mei 2013 - 12:35

Ruud En Francis:

Hè Frans en Yvonne, jammer. Ruud vertelde al zoiets. Laten we volgende week even bellen. Wij zitten nu op camping in oosterbeek en staan op dit moment met pech met de auto. Dus bij de dealer internet dus even mail lezen. Ik heb een burn out dus ben voorlopig niet aan het werk dikke kussen van ons xx Ruud en Francis