Zeebrugge - Reisverslag uit Velsen-Noord, Nederland van FransYvonne - WaarBenJij.nu Zeebrugge - Reisverslag uit Velsen-Noord, Nederland van FransYvonne - WaarBenJij.nu

Zeebrugge

21 Augustus 2012 | Nederland, Velsen-Noord

Dag 34 donderdag 16 augustus 2012

We zijn alweer op de terugtocht, we verlaten Duinkerken naar Zeebrugge of Oostende we zien wel hoe de wind waait.
Van heel veel mensen al afscheid genomen, veel uitnodigingen ontvangen van Leeuwarden tot Nijmegen, maar daar komt meestal niet zoveel van.
Onderweg had de Vita La Vita motorpech, na veel speurwerk bleek een zekering doorgebrand nadat deze was vervangen konden we weer verder.
We gaan toch naar Zeebrugge met nog 12 boten komen we daar aan de rest is of doorgegaan of naar Oostende gegaan.
Straks nog een steiger borrel want Ali heeft de Sangria al kous staan.
Na deze vakantie moeten we minstens een week ditoxen.
Toen we langs de vifteen wilde afmeren weigerde Bart met zijn bla bla dit omdat hij onze boot te klein vond! Hij heeft een 46 voeter en wij een 43 voeter!
Hij weet nu hoe we over hem denken.
sAvonds zijn Frans en ik nog bij de Bull langs geweest om afscheid te nemen met een paar Belgen vreselijk gelachen, dus weer laat.

Tot morgen